Plata, livrare si retur

Coletarea comenzilor se efectueaza in 24 - 48 ore, zile lucratoare. Livrarea coletelor se face in 24 - 72 de ore, zile lucratoare. In momentul in care coletul pleaca din sediul deninstal.ro vei fi notificat printr-un email cu numarul de AWB. Livrarea se face prin intermediul societatii de curierat Nemo Express. Costul aferent transportului este afisat in cosul de comanda (pentru comenzile ale caror adresa de livrare se afla in raza de operare a curierului - lista se poate vizualiza pe site-ul Nemo Express). In cazul in care livrarea se face la o adresa care se afla in afara razei de acoperire a curierului, se aplica tarife suplimentare de transport conform listei de tarife Nemo Express.

Modalitati de plata

Ramburs

Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului catre agentul firmei de curierat. Vei primi chitanta si factura aferente comenzii tale.

Online cu card bancar prin BT iPay (Visa / Visa Electron / MasterCard / Maestro)

Daca ai ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau, in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit / debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa / Visa Electron si MasterCard / Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizatiile ce asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura, in primul rand, ca nicio informatie legata de cardul tau sa fie transferata sau stocata, in niciun moment al procesului, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Informatii utile

Comenzile se pot face atat telefonic, cat si online. Comenzile telefonice nu au prioritate. Toate comenzile se coleteaza in ordinea in care au fost plasate de catre clienti (indiferent ca sunt plasate telefonic sau pe deninstal.ro).

Comenzile nu se confirma telefonic! Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul deninstal.ro.

Pentru orice modificari ale comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti un e-mail (office@deninstal.ro)! Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. Te asiguram insa faptul ca ne straduim sa nu existe astfel de probleme. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si/sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Politica de retur

Dennymona MG SRL respecta prevederile ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si confera consumatorului (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii) dreptul de retur al produselor achizitionate de pe website-ul nostru. Returnarea produselor se poate face inclusiv in urmatoarele situatii:

  1. Ati primit alt produs / alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Dennymona MG SRL
  2. Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport , va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! , In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
  3. Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.

Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul deninstal.ro. Produsul returnat trebuie sa fie, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte:

  • zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri
  • urme de lichid
  • lipsuri cantitative
ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunta unilateral contractul (nu isi poate exercita dreptul la retragere) in cazurile prevazute in art. 16 din ordonanta de urgenta 34/2014:

  • produse la metru, tăiate, decupate
  • vopsea mixata colorata
  • produse lemnoase prelucrate (debitate, cantuite)
  • produse deteriorate si neacoperite de garanție
  • produse pe comanda speciala

Adresa coletului unde se va trimite returul:
Arad, Str. Petru Rares, Nr. 75, Jud. Arad, Destinatar: deninstal.ro - Dennymona MG SRL

Coletul va contine obligatoriu: produsul, factura de achizitie si numarul de comanda pe care ati primit-o in momentul plasarii comenzii pe site.

Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).

Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului". Conform prevederii OUG 34/2014 "utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere". Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Rambursarea poate fi intarziata pana cand coletul retur este receptionat de catre deninstal.ro sau pana la receptionarea unei confirmari de expediere a coletului catre deninstal.ro, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.